вторник, 4 сентября 2012 г.

Helgi Sallo - Sõit pilvelaeval (1968)



SÕIT PILVELAEVAL

Muusika Valter Ojakäär

Sõnad leelo Tungal


Kui tahan, siis olen Austraalias
Või käin Jaapanis kirsipuid maalimas
Aasta pärast ehk tudun ma õrnalt
Baikateki all Baikali kõrval.

Ma tean, et kord suvitan Siberis
Ujun konna ma toredas Tiberis.
Peagi Roomas löön Peetruse platsil
Ehk ka paavstile endale patsi!


Lal-la-lal-laa, lal-la-lal-laa.
Kui tahan, siis saan kuhu tahan
Lal-la-lal-laa, lal-la-lal-laa.
Kui tahan, siis saan mida tahan!

Kui kord tõepoolest tõsiselt  matkata
Siis võin idamaal rännakut jätkata.
Tean, et Indias elavad joogid,
Neile viin mõned joogid ja koogid.

Siis saab kõikidel rõõmupäev olema-
Lõbureisija ainult ju pole ma.
Ja kui Hiinamaal tõsiselt tingin
Saavad mõistlikuks kõik
hungveipingid!

Lal-la-lal-laa, lal-la-lal-laa.
Kui tahan, siis saan kuhu tahan
Lal-la-lal-laa, lal-la-lal-laa.
Kui tahan, siis saan mida tahan!

 Jah, ma tean, et kord jäätist
söön Arktikas
ja pingviine toon kaasa Antarktikast.
Ja ka Aafrikas , tulgu või tina,

Ninasarvikul teen pika nina.
Ja kui oleksin homme Batuumis ma
Ennast neegriks siis päevitaks luuni ma,
Kui vaid memm lubaks mul läbi linna
Ostma piletid üksinda minna.

 Lal-la-lal-laa, lal-la-lal-laa.
Kui tahan, siis saan kuhu tahan
Lal-la-lal-laa, lal-la-lal-laa.
Kui tahan, siis saan mida tahan!

Комментариев нет:

Отправить комментарий